2011. július 3., vasárnap

Nyári képek

Kissé megkavarodtak a programjaim nyárra, úgyhogy Párizsba csak később megyek majd, addig itthon leszek, meg Balatonon.
Voltam nemrég az állatkertben, meg sétáltam a belvárosban, a városligetben. Az utóbbit most láttam először felújítás után, nagyon hangulatos lett. Új, banán formájú csónakokkal lehet evezni az egész tavon, át a híd alatt is, pár ezer forinttért. A jégpálya épülete elől lehet elindulni, a járdaszinttől egy lépcsősor belevezet a vízbe, ahol most ideiglenes vízi kiállítás látható, kis szigetekként a vízből kiálló ötletes modern installációkkal. A kedvencem a vízben álló lámpaoszlop paddal, meg az elsüllyedt kisház. Van egy kis étterem is a kölcsönző mellett, minden asztalnál színes takarókkal, lampionokkal, a mögötte lévő kis emelkedésen plédekkel egy kis piknikezéshez. Tényleg nagyon jó lett.Nagyon szeretem ilyenkor nyáron a Nagymező utcát, és környékét, a kiülős éttermekkel kávézókkal. Olyan sok fagyizó van a városban, egészen meglepődtem, mekkora a választék. Szóval érdemes sétálgatni ilyenkor is. Most, hogy van egy kis időm, szeretnék befőzni gyümölcsöt. Vannak már olyan bolti porok, amikkel fél óra az egész, pucolásostul, mindenestül. Nemrég csináltam ribizli lekvárt, de azt már nem volt időm lefotózni, olyan hamar elfogyasztottuk.:) Olcsó gyümölcsöt kellene szerezni valahol, pl. barackot a piacon, jövő héten utána is nézek. Uborkát is kovászolnék szívesen, ha sütne kicsit a nap.
Majd beszámolok, mire jutottam…
Szép napot! A

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...