2011. június 25., szombat

Párizs, málna, kék kígyók

Végre itt a nyár nekem is, ideje rátérni a nyári programokra. Nemsokára Balcsi, utána 1 hét Párizs a tesóimmal, amit már nagyon-nagyon várok, mert Párizsba egyszer egy életbe el kell jutni egy európai, művészetet és kultúrát szerető embernek.Más: most volt pár nap szabadidőm, de a vizsgák után kicsit leeresztetem, nem volt sok kedvem semmihez se. Rendet raktam a cuccaim között, olvasgattam, Neteztem, de ennyi, mást nem bírtam csinálni. Pár hete készítettem pár ételfotót egy kedves ismerős családnak, akik nyitottak egy nagyon szuper, hangulatos kis palacsintázót a Mozsár utcában (Mozsár utca 7.), Málnás néven. Olcsó, otthonos, ingyen wifis hely, nagyon jó palacsintával, málnaszörppel, világbajnok Melange kávéval
http://www.malnaspalacsintazo.hu/
Mindenkinek nagyon ajánlom, aki nem akar otthagyni sok-ezret sehol, de enne egy nagy adag sós/édes palacsintát ebédre egy óriás málnaszörppel, vagy kávéval és jó is akar lakni mindezzel. Van menü is, és levest is adnak.



A tesóm, Sári vágta nekik a reklámvideót. Nagyon büszke vagyok rá, mostanában sok felkérése van, egy videoklippet is megcsinált teljesen egyedül egy francia barátunknak, és egy rövid horrort is összedobott 3 nap alatt házi-feladat gyanánt a sulijába. A youtubon 99saci
(http://www.youtube.com/user/99Saci)
a csatornája, nézzétek meg, nagyon ügyes. Sudio Snake


Párizs képek: Visualise.us/paris

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...