2011. április 17., vasárnap

nyakláncok








Papírbók akartam képkeretet csinálni, és hát nem jött össze:( Úgyhogy, a maradék papírból "A Little Hut" blogja alapján csináltam egy ilyen vigasztaló díszt, csak azért h ne kelljen annyi papírt kidobni, mert az nagyon fájt volna:D.
A héten találkoztam egy barátnőmmel, Nurgullal, neki készült a holdas nyaklánc.

Színes maradék filcek+sok beadandó okozta stressz= csigás és hullámos nyaklánc:D

Szóval ezeket sikerült a héten alkotni:D A csigás filc nyaklánc nagyon egyszerű, a kreatív boltokban és néhány méterárú szaküzletben is kapható négyzetre vágott színes filccsomag, amiben minden színből egy-két lapocska található, kb. olyan 1000ft. Én ősszel vettem egy ilyet, az maradt meg, és most megláttam egy pakolás során, annyira szépek voltak a színei, hogy elkezdtem vele ügyködni. Egy ilyen lánc max. 30 percbe kerül, ha van hozzá anyag. Minden színből 2 vékony csíkot vágsz le, és színsorrendben az elsőt(mondjuk pirosat) a következő szín első csíkjával (pl. narancssárga) összefogod, csigába tekered, majd keresztbe szúrod befűzött tűvel. Így a cérnára gyűlnek szépen a csigák. Az első színből, (jelen esetben pirosból) most nem kell a második csík, csak majd a végén. Most a második narancssárgát fogod össze a következő színnel, (pl. a sárgával). Ha kész a csiga, akkor a második sárgát a következővel, (pl. zölddel) és így tovább. A legutolsó szalagot a maradék pirossal tekerd fel. A cérna két végét gyöngyökkel lehet díszíteni, vagy akármivel, ami még eszedbe jut. Én egy kínai gumis karkötőt bontottam le a cél érdekében, ami eredeti formájában nem volt éppen szépnek mondható:D. A zöld lánc is pihent szorongásom eredménye, hosszú zöld szalagok hullámban átszúrva, közé gyöngyöt tettem.
Na és Nurgul holdja: 4 éve járok ugyan oda a kreatív üzletbe gyöngyöt venni, és még egyszer se voltam képes lemenni az út másik végébe. Pedig, ha valamelyik nap véletlenül nem a másik irányból közelítem meg az Üllői utat, akkor sosem tudom meg, hogy van egy óriási, minden igényt kielégítő, lebilincselően nagy választékkal rendelkező bolt, pont a művészellátó mellett. Aki gyöngyöt keres, az a Kálvin és a Ferenc körút között talál 3 üzletet is, egy a kreatív hobbi üzletén belül. Hát ennyi.
A

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...