2011. április 23., szombat

Húsvét I.




A mai napot főzéssel és tojásfestéssel töltöttük, és mostanra kellően elfáradtam, úgyhogy nem leszek képes mindent egyszerre megosztani. Nembaj, legalább marad valami holnapra is:D.
Idén a tojásfestést egy gyors és hatékony technikával ejtettük meg, tavaly ugyanis ez a része az ünnepnek kissé kudarcosra sikerült. Ott rontottuk el, hogy (én) lesikáltam az összes tojás héját, teljesen, pedig elvileg van rajta egy réteg mész, amit nem kell eltávolítani, mert azt fogja meg a festék. Hát én leszedtem azt is, így szép világos tojásaim lettek, csak sajna nem fogta be őket a festék. Idén nem akartam nagy fába vágni a fejszémet, nehogy valami megint elcsússzon. Valamelyik húsvéti magazinban (azt hiszem az Éva különszámában) találtam egy nagyon látványos, de egyszerű ötletet. Hagyományos módon megfested a tojásokat tablettás vagy poros ételfestékkel, amit mindenütt lehet kapni. Megvárod míg megszárad, majd felmatricázod a kreatív boltokban kapható matricaívek mintáival, amiket eredetileg képeslapok meg esküvői meghívók díszítésére dobtak piacra (pl. ilyen http://www.artenter.hu/index.php?oldal=2&kat=236&termek=118484). Az eredmény nagyon látványos, népies jellegű írott alkotásokhoz hasonlít, minden macera, kosz, szenvedés nélkül. Azért ezzel is elszórakoztunk (Sári-tesóm, anya, és én) minimum egy órát.
Végül egy autentikus kép, nyuszink: Artúr a tojások társaságában (kicsit megvesztegettük a fotó kedvéért:))
Kellemes Húsvétot!
A

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...