2009. december 9., szerda




Mostanában sokszor rám tört a rajzolhatnék, de igazi nagy képhez nem volt türelmem. Böngészés közben találtam a következő oldalra :http://storybird.com/. Itt mesekönyvet állíthatsz össze online, igazi illusztrátorok valódi munkáiból. Ami nagy meglepetés, az egyik művész magyar, Agócs Irisz, itthoni mesekönyvekben is publikál. És a képek olyan nagyon helyesek, hogy egészen "rákattantam", elkezdtem utánajárni, és megpróbáltam rajzolni hasonlóakat. Az első rajz még grafit munka, jós sok hegyezéssel, radírozással. A bloglistán összegyűjtöttem ilyen témájú blogokat is, ha másért nem, de nézegetni megéri, de ötletmerítésnek se rossz. Azóta vettem kontúrnak különböző méretű csőtollakat, az olcsóbb változatból. Ezekkel próbálkozom, megrajzolom a főbb mintákat, és akvarellel kifestem a rajzokat. Egész aranyosak lettek, de azért még van mit tökéletesíteni. A legjobban az Usova képek tetszettek, olyan rusztikusak, keletiesek, és mégis romantikusak.
Hobbi boltban kapható Sakura Micron toll, de sima Stabilo Point 88 is jó hozzá, csak meg kell várni hogy megszáradjon. Akvarell helyett jó iskolai vízfesték is, és akvarellpapír helyett vastagabb rajzlap, csak jól le kell ragasztani, hogy ne legyen hullámos. Próbáljátok ki, visszarepít a gyerekkorba, nagyon szórakoztató, és a gyerekszoba falára dekorációnak se rossz ötlet.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...