2010. július 13., kedd

Turquoise summer





Kezdjük az elején. Egyszer régen, réges -régen tetszett nekem egy türkiz nyaklánc valakinek a nyakában. Pénzem persze nincs ilyesmire, valami mást kellett kitalálni. Összekevertem polimer gyurmából a színeket, de csak annyira, hogy megmaradjon az erezet. Apa kiganéjozta a kamrát, és rátalált egy doboz régi rossz ékszer tartozékára, ami egy kincsesbánya, rögtön kiszedtem belőle egy karperecet amiből kiesett a kő, és egy medálfoglalatot. Ezekhez alakítottam a gyurmadarabokat és kisütöttem. Már csak be kellett ragasztani és kész is volt. A végén lelakkoztuk, de sajnos apa lakkja feloldódott az anyagon, így már nem olyan szép mint pár hónapja, de úgy hallottam, h lehet kapni ezekhez a süthető gyurmákhoz saját lakkot, ami tuti nem folyik le melegbe sem. Mindenesetre így is sokáig hordtam mind2 darabot. Fotót csak most csináltam, és ezért a medál már nem olyan szép, elopálosodott.
Amint látható, új hátteret is csináltam, mert most Retro szerelmes vagyok és meghalok a régi VW Transporterekért. Annyira elegáns és szép, olyan, mint az amerikai 50 -es évek, mint egy gyümölcsturmix, vagy egy fényes kiskanál fagyival leöntve:). És kicsit szocreál is, de nem nagyon, ezért anya gyerekkori SZOT üdülős idilljeire emlékeztet, meg a Balatoni nyarakra, a pöttyös könyvekre és mindenre ami jó lehetett akkoriban. Még mindig bátran álmodozok stílusos tragacsokról, mert titkon azóta is a hátsó ülésre képzelem magam, sose a bal elsőbe:), bár már másfél éve tanulok vezetni (és még mindig messze a cél, mert hát nem vagyok egy született Fittipaldi...). Tegnap vettem gobelin tűt is, mert szeretném befejezni a 3 éve elkezdett balerinát, de sajnos ma hűtőt kell pucolnom délután, erre valszeg' nem lesz már energiám. Ja, megvan a második műhelymunkám is, egész jó lett, majd azt is felteszem. Fejlődés-lélektanos, a reklámok hatása a kicsik fogyasztására témában.
A múlt héten 7 könyvet olvastam el, szóval most rám tört az írhatnék, úgyhogy egy füzetbe el kis kezdtem egy családregényszerűt, a nagyapám feljegyzett emlékeiből. Akarok hozzá a dédanyám naplójából is írni, de azt még meg is kell szerezni az nagymamám elhalt bátyjának özvegy élettársától. Remélem megtalálom majd. A többit nemsokára, addig is jó pihenést:
A

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...