2010. július 8., csütörtök

Elfoglalt - K-kunda busy


Szóval nem írtam száz éve, pedig rengeteg minden gyűlik és gyűlik a szobába amit felrakhatnék ide. Ez van, sajna nem bírom a monotonitást, nem vagyok egy kitartó ilyen muszáj dolgokban, talán ezért nincs is kutyám, nem játszom hangszeren és nem jártam fél évnél többet semmilyen sportra... Egy ideig legalább most lesz miről szövegelnem. A "füles" téma után elhavazódtam, sok beadandó gyűlt fel, majd vizsgák következetek. 'Hálisten minden jól ment, de közben megint meghalt pár rokonom és ismerősöm ami nagyon megrázó (volt). Eddig életemben összesen ennyi temetésen nem voltam mint az utóbbi 6 hónapban, de a nagyim megmondta év elején h az a a megérése, ez az év nagyon rossz lesz. Sajnos bejött neki. Ezután nyaralgattam, és most (nemsokára) rendbe rakom a szobámat, vele együtt a blogot is. Ja, azóta is süket vagyok, 'valszeg már az is maradok...
A

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...