2012. június 22., péntek

Látom már a fényt:)

Ez a vizsgaidőszak kicsit strapásabbra sikeredett, mind az eddigiek, de lassan kievickélek belőle, hál'isten. Az államvizsga sikerült, szerencsésen, kalandosan, de nagyon jó lett, még van 2 vizsgám a Bárczin, minden más kész. Ja meg 3 felvételi MA pszichológiára, de az más tészta... Közben "kreatívkodtam" is, de persze nem olyan sokat, mert dolgozni is kellett, szóval izzasztó hónap volt:). Legutóbb egy bélyeges nyakláncot, meg fülbevalót csináltam, hogy elüssem az időt. A régi bélyegeket lelamináltuk, és bevontam 3d lakkal, amit a kreatív boltba lehetett kapni 1500Ft-ért pár hónapja. A kész képecskéket összefőztem láncszemekkel, ill. rátettem a fülbevaló akasztót, a hátukat meg arany akrillal bekentem, és ez lett:
Az alábbi kép egy májusi, lemaradt lánc, amit hajtogatott darukból applikáltam össze, az egyik világos ruhámhoz:D
Csináltam még pólót, másik fülbevalót, keresztszemes mintás festményt is, de azt majd később mutatom meg... Ja, és most vendég van a háznál, egy elárvult kis 8 cm-es süni, aki imád enni, és egész este motoz, bezzeg most, amikor le kéne mérni a súlyát, mélyen alszik, csak a vackán látszik, ahogy szuszog, fel-le mozog a széna:D. Nagyon kis vidám, makogni, rögöni is szokott csendesen, úgy látszik, nem viselte meg nagyon az elárvulás traumája, szerencsére. Délután felhívom a Madármentőket, h mi legyen a mentési terv, és mikor lehet szabadon engedni a kis lurkót:D. Megpróbáltuk megnézni, h jó e rá a Lacika név, vagy legyen inkább Lili, (lásd legalsó képe) de úgy látszik, nem mutiba készült:D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...