2012. április 6., péntek

Hímes tojás

Ahogy régebben is terveztem, kipróbáltam Dávid gravírozótollát kifújt tojásokon. Annyira könnyű vele dolgozni, hogy csináltam egy hagyományos hímes tojás sorozatot, úgy, hogy előbb belegravíroztam a mintát a kifújatlan darabokba, betettem őket piros tojásfestékbe, majd miután megszáradtak, átgravíroztam a mintát még-egyszer, végül kifújtam mindet. A hat tojásból jó rántotta lett, a héjából meg díszlet a barkára. Tavaly lehetetlennek tűnt mindez, festékkel nem is ajánlom, de így nagyon gyors és látványos. Nekünk ez a kis eszköz van meg: http://egyediajandekok.blogter.hu/472989/gravirozo_toll
Próbáltam vele csipkézni is, de az annyira nem jött össze, mert kicsi a fordulatszám és hamar elreped a tojás. Azért a próbálkozások itt vannak. Meg az első gravírozott tojás is:
A mintákat véletlenszerűen a Google-ről másoltam le, sajnos nem tudom mi mit jelent a népi szimbólumokban, egyszer ennek is utána kéne járni. 
Békés Nagypénteket: Anna

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...