2011. december 14., szerda

Bocsi

Tudom, hogy rég nem írtam és:
http://cardex.hu/index.php?id=15&katid=36&klid=1061!!!
Ezer beadandóm volt, egészen ellaposodtak az ujjvégeim a sok írástól, na meg a szuper elméleti oktatók is keresztbe tesznek, mert ugyan van egy óriási, szabad vizsgaidőszakunk, mégis mindenki az utolsó órán akar zh-formájában vizsgáztatni, szóval még a jövő héten is lesz  két írásbelim. Ezen kívül hajkurászom az ajándékokat, írom a két műhelyt, tudom, ez nem mentség, de hulla vagyok, és nem bírtam még feltölteni amiket csináltam. Meg ugye, némely ajándékba készült, azt majd csak januárban:D. Addig is itt egy pasztellrajz, amit megbolondulás elleni terápiaként csináltam egy éjjel.
Dany Tafiál portréja, Buza Barna szobrászművész kisplasztikájáról rajzoltam.
Jó adventi készülődést!
Anna



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...