2011. október 23., vasárnap

Regenerálódás

Az elmúlt két hétben szünet nélkül rohantam, 14 napot egyfolytában. Annyira elfáradtam, hogy muszáj volt a hétvégét kicsit lazítósra venni, és elfelejteni az összes pszichológiás, gyógypedes, gyerekes témát, nehogy a végén még megutáljam az egészet. Szóval tegnap kipróbáltam a nagylátószögű lencsét a fényképezőgépemen, festettem, rajzoltam, ragasztgattam, stb. Felteszem ide amit tegnap sikerült alkotnom, terápiás jelleggel:D

Sétáltunk egyet a környéken, beleszagoltunk az őszi levegőbe, mosolygós gesztenyéket szedtük tele a zsebeinket, mogyorót törtünk, színsorrendbe állítottuk a lehulló leveleket, lefényképeztük a sárguló fákat...
Nagylátószögű lencsém első próbálkozási...
 Terápiás festődélután kiégés ellen:)
És végül a híres nevezetes füzetem Halloween ihlette folytatása...
Szóval tegnap ezeket sikerült. Holnap kezdődthet az újabb bevetés:)
Szép vasárnapot!
Anna


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...