2010. március 18., csütörtök

Türkiz, első rész



Szóval az úgy kezdődött, hogy kiszúrtam egy kedves tanárunkon egy drágakő medált, ami nagyon de nagyon tetszett. Már előtte is szerettem volna valamilyen ékszert türkizből, de ez adta a végső löketet. Kivettem egy drágakövekről szóló könyvet, majd elmentem az aztékba, de persze iszonyatosan drága volt mindegyik medál, amelyik tetszett. Úgyhogy kénytelen voltam kitalálni valamit, ekkor ugrott be a gyurma, amiből a többi fülbevalót is készítettem. Csináltam egy vastagabb könnycsepp formájú darabot, de sajnos túl sötét lett, ezért átalakítottam. Még régebben vettem gránitfestéket, ami egy fedőfesték, akril alapú, és ha megszárad, olyan lesz a felülete mint a kavicsoké. Ezzel festetettem be a medált, és ráapplikáltam egy régi láncra. Így lett ez a kavicsmedál:). Ez nagyon jól megy a lila ruháimhoz, de nem ilyet akartam, úgyhogy tovább próbálkoztam. Az eredményről legközelebb:)


(Ja, és a 15.-ei vendégeinknek még e mellé csináltam 12 db kokárdát gyurmából, köszöntőnek.)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...